من باید فراموش کنم... من باید رها کنم...
من باید ببخشم و یادم برود تمام داستان های چرت چهارده سالگی ام را...!
اَه... من باید آدم بهتری باشم
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 308 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08