ای شرقی غمگین زمستون پیش رومه
با من اگه باشی،گِل و بارون کدومه؟
آواز دست ما،میپیچه تو زمستون
ترس از زمستون نیست،که آفتابش رو بومه
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 13:36