کاش میشد فقط به هیچى فکر نکرد و از این بهترین نقطه، فقط درخت هاش بود و صداى پرنده هاش...
مثلاً واسه یه ساعت فقط نوش بود بدون هیچ نیشى :))
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 18:40