دلم گرفته... دلم خیلی گرفته.
ار این همه تنها بودن و از این همه دوست داشته نشدن...
کاش یکی منو واسه خودم دوست داشت. همین قدر ساده همین قدر حقیرانه...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 3:26