شما لعنتی ها باعث فسردگی ملتین... اینو الان که بعد از یه هفته فقط سیاه پوشیدن یه روسری قرمز سرم کردم فهمیدم...
لعنت خدا بهتون. به اون خانباجی که دم در میشینه امر به معروف، نهی از منکر میکنه...
لعنت به انسانها با تفکرات پوچشون
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 245