حقارت آرزو...

خرید بک لینک
شما چه می دانید هراس از دست دادن را؟
من هم تنها و تنها کمی از آن می دانم. به اندازه توان خودم... تا یک جایی هراس آورست و عجیب
از جایی به بعد تنها غم انگیز است...
دلم برای همه تان تنگ می شود که من را در زمانی که بیشتر از همیشه به بودنتان نیاز داشتم رها کردید.
امیدوارم یک روزی در یک لحظه ی خیلی خیلی گذرا از زندگیتان به یاد من هم بیفتید و حداقل یک لبخند محو بزنید...
تا به حال حتی آرزویی اینقدر حقیرانه نداشته ام... :))
اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08

صفحه بندی