حتى اگر عمد داشته باشیم خوب نباشیم هم نمى شود.
هوا این اردیبهشت لعنتى...
با این همه عشق و شور.
تو محکوم به خوب بودن میشوى
اندر امیدوارى...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 223 تاريخ: دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 ساعت: 11:46