تصرف عدوانى

خرید بک لینک
این روزها دارم "تصرف عدوانى" رو میخونم
و هرچى جلوتر میره بیشتر از استر حالم به هم میخوره. انقد وابسته بودن انقد سعى در استقلال و شکست خوردن...
بیشتر از این حرصم میگیره و همزمان میترسم که منم اگه به جاش باشم همین کارهارو بکنم... :|
اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: جمعه 25 فروردين 1396 ساعت: 22:25

صفحه بندی