چرا؟!

خرید بک لینک

با تمام وجود ناراحتم.

دلم میخواد با تمام بند بند بدنم گریه کنم از وقاحت این مردم...

چرا؟ حقیقتاً چرا؟ چرا به هم احترام نمیذاریم...؟!

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 0:53

صفحه بندی