هرکس برای مویه کردن راهی پیدا میکند... من به ساری گلین گوش می کنم. بارها و بارها
بدون آن که حتی یک کلمه از آن را بفهمم، غمش... غمش را با تمام وجودم احساس می کنم...!
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 13:36