من خیلیییییییی خسته ام. چند روزی خبری از من نگیرید.
برای ساعت ها می خواهم فقط از پنجره به بیرون خیره شوم و "تا بهار دلنشین" گوش کنم.
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30