تو نه بیرون نه درونی
تو نه ارزون نه گرونی...
.
تو فقط هستی که باشی
تو نه مرگی نه تلاشی...
من چرا انقدر اینو دوست دارم؟
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 15:56