این شهر ترسناک است...
اگر از مرگ میترسید، باید گفت این شهر به حد مرگ ترسناک است و سرد.
من میدانم چطور با آن کنار بیایم و تمام کسانى که در آن زندگى میکنند؛ اما این شهر با تازه واردها خوب تا نمى کند.
این شهر ترسناک است...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188