خیلى حرفا هست براى گفتن
ولى کلمه هاى مناسب براى گفتنش رو پیدا نمیکنم.
هرچى بیشتر سعى میکنم کلمه هاى مسخره ترى به ذهنم میرسه :))
یه جایى آدم باید رها کنه شاید براى منم همینجاست...
رهاااااایى مطلق
اندر امیدوارى...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 0:53