
نشسته ام تموم xa0مکالمات قدیمى رو مرور میکنم شاید دلیلش اینه که حرف جدیدى وجود نداره... منظور حرف جدید با آدم خاصى نیست. کلاً حرفاى دنیا انگار تموم شدن. از سرچشمه خشک شدن... انگار هیچ جمله زیبایى لاى سطرهاى نوشته هاى هیچ نویسنده ى گم نامى مخفى نمونده دیگه... همه رو هدر دادیم رفت......
ادامه مطلب