پنجشنبه تاریک بود؛ با سنگین ترین حالت غم. منفاوت با جمعه اما. نه به اندازه ى جمعه فراگیر، نه اونقد سیاه. اما غم، اشک آه پنجشنبه یک ناراحتى بزک شده با لبخند بود... پنجشنبه سیاه بود؛ نه به اندازه "ابر سیاه" جمعه، اما تاریک......